خلبانان هواپیمای اف 5 نیروی هوایی ارتش فارغ التحصیل شدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 40
نویسنده : علی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی در این مراسم پیوستن به جمع تیزپروازان نیروی هوایی ارتش را به خلبانان حوان تبریک گفت.
وی افزود:  آسمان ایران اسلامی امانتی در دست پرتوان شما خلبانان عزیز است و قطعا شما با الگوگیری از پیشکسوتان و شهدای گرانقدر این نیرو، از هیچ تلاشی در راستای حفظ امنیت و پاسداری از آن دریغ نخواهید کرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین اظهار داشت: خلبانی یک شغل نیست، خلبانی عشق است. خلبان باید عاشق وطنش باشد تا بتواند به بهترین نحو در حفظ حریم مقدس آسمان ایران اسلامی خدمت کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی در پایان با اشاره به  آیه شریفه  إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ خاطرنشان کرد: حب خداوند برای بندگانش در گرو رضایت ذات اقدس الهی است که مدنظر قرار دادن این آیه می تواند یکی از راه های رسیدن به این مهم باشد.
در ابتدای مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان سید حمیدرضا آشنا فرمانده پایگاه وحدتی گزارشی در خصوص دوره های آموزشی خلبانان ارائه کرد و گفت: این دوره به پاس خدمات ارزشمند استاد خلبان بازنشسته محمدرحیمی پیشکسوت دوران دفاع مقدس به نام دوره استاد رحیمی نام گذاری شده است.
در پایان این مراسم، سردوشی و نشان خلبانی به خلبانان اهدا شد.
 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
reza در تاریخ : 1396/5/21/6 - - گفته است :
بسیار عالی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: